Starosta Kępiński informuje o możliwości składania wniosków na usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest
Do składania wniosków uprawnieni są właściciele nieruchomości z terenu powiatu kępińskiego, na których znajdują się wyroby zawierające azbest.
Szczegółowe zasady i tryb postępowania dotyczącego przyjmowania i rozpatrywania oraz realizacji wniosków o wykonanie usługi na usuwanie azbestu, a także sposobu finansowania zadania i rozliczania środków finansowych przeznaczonych na jego wykonanie określa Załącznik do Uchwały Zarządu Powiatu w Kępnie Nr 205/IV/2013 z dnia 10 kwietnia 2013 roku, p.n. Regulamin realizacji zadania „Usuwanie wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Kępińskiego”.
Regulamin realizacji zadania oraz formularz wniosku na usuwanie azbestu i wyrobów zawierających azbest jest dostępny na stronach internetowych Starostwa Powiatowego w Kępnie oraz Urzędów Gmin: Kępno, Baranów, Bralin, Łęka Opatowska, Perzów, Rychtal, Trzcinica, a także w siedzibie ww. urzędów.
Wnioski wraz z załącznikami należy składać do dnia 31 sierpnia 2013 roku w urzędzie gminy właściwym ze względu na położenie nieruchomości, z której przewiduje się usunięcie wyrobów zawierających azbest.
Środki finansowe na realizację zadania pochodzą z budżetu powiatu kępińskiego, budżetów gmin: Kępno, Baranów, Bralin, Łęka Opatowska, Perzów, Rychtal, Trzcinica oraz z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu z udziałem środków udostępnionych przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
Źródło: www.kepno.com.pl
Redakcja portalu Kepnianie.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez Internautów. Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy, naruszające normy prawne, obyczajowe lub niezgodne z zasadami współżycia społecznego będą usuwane.